تفاوت برند و لوگو در چیست؟

اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم ، تمثیل ها ، لباس نیروهای نظامی ، نشان‌ها ، فیلمها حتی پرچم‌ها استفاده شده است . طراحی یک لوگوی موثر برای یک برند به خلاقیت و تلاش بیشتری نسبت به طراحی سایر اقلام گرافیکی دارد . داشتن دانش کافی ، تجربه و خلاقیت از گزینه هایی است که هر طراح لوگو، آرم و نشانه قوی و حرفه ای باید واجد آن باشد .

یک لوگو یا نشانه موفق به سرعت بر مخاطب تاثیر می گذارد و چشم را به شدت به خود جلب می کند . لوگو یا نشانه باید بی هیچ سخن یا کلامی به سرعت قابل تشخیص باشد و دارای انسجامی باشد که آن را از دیگر نشانه ها متمایز سازد . نشانه خوب باید آنچنان قوی و معتبر باشد که تا مدت زمان طولانی همچنان اعتبار خود را حفظ نموده و قابل استفاده باشد . برای طراحی هر نوع حرف نشانه ای را های زیادی وجود دارد اما اصلی ترین ویژگی یک نشانه یا یک نماد خوب ، سادگی یا ایجاز آن است .

 

تفاوت برند و لوگو در چیست؟

، ,یک ,لوگو ,طراحی ,برند ,خلاقیت ,به سرعت ,یا نشانه ,تفاوت برند ,لوگو یا ,باشد که

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانشنامۀ کوچک من رونق تولید افزایش فالوور ارزان ادوات کشاورزی جلالی تعمیرات لوازم خانگی کلا قاتی پاتی بررسی و تدریس فیزیک کفپوش چوبی خدمات تحصیل در خارج از کشور